پی سی فا
قالب وبلاگ
پی سی فا
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پی سی فا و آدرس pc-fa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 باز هم سلام

اين دفعه يك ترفند كوچك ياد مي‌دهم و مي‌روم.

 

اگر شما در يك فرم منوهاي زيادي درست كرده باشيد و بخواهيد همان منوها را در فرم ديگري هم درست كنيد، چه كار مي‌كنيد، آيا دوباره همه آنها را خودتان ايجاد مي‌كنيد؟ يك راه خيلي راحت هم وجود دارد.

 

يك شورتكات از برنامه Notepad در پوشه يا دسكتاپ ايجاد كنيد. فايل frm مربوط به فرم اولي را به داخل آن درگ كنيد. حالا شما شكل واقعي فايل frm را مي‌بينيد. (البته به جاي اين كار، مي‌توانيد روي فايل frm، راست‌كليك كرده و از Open With… مورد Notepad را انتخاب كنيد.)

 

حالا در اين فايل، دنبال سطرهايي كه مربوط به منوها هستند، بگرديد و آنها را انتخاب كرده و كپي كنيد. مثلاً اگر نام اولين منوتان mnufile باشد و آخرين زير منو از آخرين منو، mnuabout باشد، از سطر begin vb.menu mnufile شروع كرده و تا كلمه End بعد از سطر موبوط به mnuabout كپي كنيد. (دقت داشته باشيد كه بعد از آخرين منو، ممكن است چند تا كلمه End وجود داشته باشد شما همه را به جز آخري انتخاب و كپي كنيد.)

 

حالا فايل frm دوم را در notepad (با يكي از روش‌هاي گفته شده) باز كنيد. حالا بلوكي كه با نام مثلاً begin vb.form form2 شروع و با End تمام مي‌شود را پيدا كنيد. به قبل از كلمه End برويد و محتويات كليپ‌برد را Paste كنيد. حالا تغييرات را ذخيره كنيد و به فرمتان در vb نگاه كنيد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 2:13 ] [ هومن ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ پی سی فا خوش اومدید لطفا اگه در مورد چیزی توی رشته کامپیوتر سوال داشتید بپرسید و توی نظز سنجی هم شرکت کنید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 453
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1